האם בריא לשתות מיץ רימונים?

הרימון מכיל מאות זרעים שעשירים בסיבים,
ויטמינים ומינרלים אשר הכרחיים לתפקוד התקין של הגוף.
כוס אחת של גרגירי רימון מכילה 30% מתצרוכת הוויטמין C המומלצת ליום,
16% מתצרוכת החומצה הפולית המומלצת, 12% מתצרוכת האשלגן וגם לא מעט סיבים וחלבון.
בנוסף, מכיל הרימון שני חומרים ייחודיים שאחראיים למרבית היתרונות הבריאותיים שלו והופכים אותו לפרי המוביל במלחמה נגד מגוון מחלות ובעיות בריאותיות: נוגד החמצון פוניקלגין, שנמצא במיץ ובקליפת הרימון, וחומצה בשם פוניסיק, הנמצאת בשמן זרעי הרימון. שני אלה מאפשרים לרימון לסייע לגופנו בתחומים רבים ושונים, כפי שתגלו בהמשך.

השפעות אנטי דלקתיות

שתיית מיץ רימונים מגנה על חלקיקי הכולסטרול ה"רע" מסוג LDL מתהליך חמצון, אשר מהווה גורם עיקרי בתרומה לטרשת עורקים, וכן גם מאטה הצטברות של כולסטרול מסוג זה.
לחץ דם גבוה הוא אחד הגורמים המובילים להתקפי לב ושבץ. במחקר שבמהלכו נבדקו מטופלים בעלי לחץ דם גבוה, זיהו ירידה משמעותית בלחץ הדם אצל חלק ניכר של המטופלים לאחר שתיית 150 מ"ל של מיץ רימונים ביום למשך שבועיים. מחקרים נוספים מצאו השפעות דומות, במיוחד בכל הנוגע ללחץ הדם הסיסטולי, שהוא המדד המשמעותי ביותר בנתוני לחץ הדם.
המלצה שלי אליכם, שתו מיץ רימונים!

מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם.