תפריט 1200 קלוריות

ארוחת בוקר

ארוחת הבוקר  קיבלה את התואר הארוחה החשובה ביותר של היום, היא מספקת את האנרגיה הדרושה לגוף בשעות הראשונות של העבודה או הלימודים. ארוחת בוקר משפרת את הריכוז ומגבירה את יכולת פתירת הבעיות ואפילו קשורה לציונים גבוהים יותר במבחנים…

שני פרוסות לחם קל עם גבינה לבנה 5% זעתר , מספר זיתים , עגבנייה , ביצה קשה , בצל ירוק או
דייסת קואקר (2 כפות קואקר עם חצי כוס מים ורבע כוס חלב, עם ממתיק וקינמון

1/2 כוס חלב ליום 1%

ארוחת ביניים

פרי או 3 אגוזים עם 3 צימוקים

ארוחת צהריים:

200 גרם עוף או הודו שתייה , מרק ירקות ,  חצי כוס אורז או קינואה או כוסמת

עם סלט ירקות עם לימון ,מלח

לצורך המדידה – חצי כוס זה 3 כפות לא גדושות

שתיה

מחקרים רבים הראו שלאכילת ירקות בצבעים שונים, השפעה בריאותית טובה יותר מזו הנובעת מאכילת ירק בצבע אחד נסו לשלב בתפריט היומי לפחות חמישה צבעים שונים של ירקות ביום . 

ארוחת ביניים

קפה  עם רבע כוס חלב או חליטה

1/2 לחמנייה רגילה – -מומלץ מקח מלא, עם מעט ריבה או גבינה

או פרי – תלוי מה אכלת בארוחת עשר.

ארוחת ערב

מרק ירקות או מרק נמס בכוס לייט

חביתה מביצה אחת ועוד חלבון  גבינה לבנה 3 % עם פטריות

1 פרוסה חלם קל

סלט ירקות

כפית שמן זית שווה 93 קלוריות

שתייה.

 הגבינה, בדומה לשאר מוצרי החלב, מספקת בנוסף לחלבון איכותי (שהוא בעל ערך תזונתי גבוה) גם סידן שחיוני לבריאות העצמות ושלל ויטמינים ומינרלים התורמים לתפקוד תקין של הגוף. 

הלחם מהווה מקור עשיר לפחמימות מורכבות וסיבים תזונתיים שתורמים להרגשת שובע (דבר שימנע מאיתנו לפתוח את המקרר בעוד חצי שעה

לא לשכוח לשתות לפחות שני ליטר ביום לכוס מים אפשר להוסיף נענע או לימון גרס קינמון לימון בריא יותר, לאורך כל השנה.

מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם.